Promoționale

Fie ca e vorba de un pix personalizat, tricou, agendă sau orice alt produs promoțional noi îți recomandăm cea mai bună soluție. Avem idei, avem produse, avem experiență și asta ne face să putem să-ți sugerăm atât produse clasice cât și idei la care poate nici nu te-ai fi gândit!

Indică-ne doar evenimentul și bugetul și noi o să-ți facem propunerea potrivită pentru tine! Datoria noastră e să te surprindem în mod plăcut!

Modalități de personalizare

Pentru a satisface pe deplin dorința clientului de a primi produsul inscripționat cu logo-ul sau mesajul dorit, vă oferim multiple servicii de personalizare.

Serigrafie

– imprimarea suprafețelor plane din material plastic, metal, piele sau textile.
Acesta este metoda de personalizare folosită pentru materiale din plastic, metal, lemn și produse din hârtie. Se pot face imprimari de mari dimensiuni și înalta precizie pe suprafețe plane.

Tampografie

– imprimarea suprafețelor curbe sau neregulate din material plastic, metal, piele, etc.
Acesta este metoda de personalizare folosită pentru materiale din plastic, metal, lemn și produse din hârtie. Se pot face imprimări de mici dimensiuni, de înalta precizie și rezoluție. Avantajul special al tampografiei este ca aceasta nu este folosită doar pentru suprafețe întinse. Logo-ul trebuie sa fie defalcat în culori, aplicat pe film, iar clișeele să fie pregătite.

Tampografie sau decalcomanie

– pe produse din ceramică sau sticlă.
Cănile și paharele sunt personalizate cu ajutorul temperaturii înalte și a vopselei de sticlă. Eticheta ajunge pe produs folosind transferul prin imprimare, apoi cănile sunt arse intr-un cuptor. Prin această procedură este greu să obținem culoarea Pantone exactă, deoarece vopselele ceramice nu pot fi mixate cu exactitate.

Transfer termic

– imprimare la cald pe suprafețe textile sau suporturi textile.
Aceasta este metoda folosită în personalizarea produselor textile, din plastic și a produselor din hârtie. Logo-uri de la câțiva centimetri până la o jumatate de metru pot fi pregătite prin aceasta metodă. Toate produsele sunt tratate la temperatură ridicată, astfel logo-ul devine durabil.

Gravare mecanică sau laser

– pe produse din metal, piele, sticlă, lemn.
Cea mai avansată metodă de personalizare este gravura cu laser. Adâncimea logo-ului de suprafata poate fi masurată într-o sutime de milimetru în comparație cu procedurile anterioare mecanice. Suprafața produsului, practic arde în procesul de dezvoltare a logo-ului. Personalizarea va arăta bine chiar și în cazul logo-urilor mici.

Broderie

– pe materiale textile.
Această procedură se folosește pentru personalizarea produselor textile. Fiecare logo trebuie să fie programat în mod individual îin mașina. Procesul crează logo-ul din culori individuale cu un aspect permanent și exclusiv.

Sublimare

– este procesul prin care un element trece de la starea solidă la starea gazoasă.
Sublimarea permite pigmentului de culoare să treacă de pe coala pe care este imprimat pe suportul final. Prin sublimare se obtine o rezoluție înaltă, imagini bogate, luminoase în culori vii.

Promotionale - Servicii